Benim de ilk hamileligimde olmustu. Doktorum gordugu halde soylememis telas yapmayalim diye. Kizim dogdugunda sol ayak bileginde bir bogum fark ettim ama kilodan olusan bogumlarindan degildi. Hemen doktora goturdum fark etmeme sasirdi. Amniyotik bant tam dolanmamis kizimin ayagina ama o bogum ddigim yere yapismis. Doktor buyudukce o izin gececegini soyledi ve gecti de. Ama allah korudu tam dolansaydi ayagi gelismemis veya organ eksikligiyle dogma ihtimali varmis :( siz de doktor takibinde kalin ama bildigim kadariyla mudahale edemiyorlar insallah bir sıkıntı olmaz.