Susam Kızlar detatlı ultrasona girdim cumartesi doktor baya bastırdı bakarken bebeği görmek için bugün sol kasıgımda agrı başladı sizlerde de oluyo mu normal mi ?
Nazlikiz_ Susam CAnım bende yaşadım adet olacak gibi ağrım vardı ertesi gün geçti çok baskı uyguladığı için normal