Beril_ Canlarım hayırlı akşamlar mamma marka bebek arabası Almayı düşünüyorum alıp kullananlar var mı kullanımı hakkında yorumlarınızı istiyorum 😊🤗🤗
Busraveminisi1 Beril_ bende şurda bekliyim hoşuma gidiyor ama gözle görüp almak istiyorum mağaza satışı var mı bilginiz var mı
Beril_ Busraveminisi1 çok mağaza gezdim ama hiç denk gelmedim canım satış personeline sordum önermedi ama kendi ürününü satmak için diye düşündüm ☺️ Fiyatı da uygun diğer arabalara bakıyorum çok uçuk fiyatlar
Busraveminisi1 Beril_ doğrudur tabi görmeden de emin olamıyorum ama özelliklerini araştırdım çok iyiydi