Nesli61 Kizlaaar, 7+0 haftalık hamileyim. Yaklaşık 2 haftadır miğdem çok kötü bulanıyor ve ağzımda acı bir tat var. Haftaya pazartesi doktorda randevu var o zaman kadar ne yapabilirim? Ne iyi geliyor? Her türlü kokuyu alıyorum sadece yatıyorum 🤢😥
Kuzey61 Nesli61 canım aynıyız bende 7+0 benimde çok kötü bulantılarım geçtiğimiz çarşamba doktorum PRİLAM DR 10 mg yazdı. Akşam yatmadan 2 tablet sabah kalkınca 1 tablet alıyorum biraz daha iyiyim.
Nesli61 Kuzey61 ben almanyada yaşıyorum bakalım haftaya doktorum bana hangi ilacı yazar 😥 ama ilaçsız geçecek gibi değil
Kuzey61 Nesli61 yaa Allah yardımcın olsun canım ama gerçekten dayanılacak gibi değil randevuna da çok varmış daha yani bu durumda olan birine göre çok keşke öne alabilsen randevunu mutlaka verecektir ilaç😞