Merhaba kızlar. 40+3 bitiyor gece her şey normal doğuma uygun ama bebeğin başı kanala girmiyor bugün kontrole gittim muayene etti doktorum 3 cm açılma sancılar az da olsa var ama kanala girmediği için yarın sezaryen için yatış verdi. Normalde adet ağrısı gibi ağrım vardı şu an sancılarım başladı sancıyla birlikte bebek kanala girer mi acaba yarına kadar ilk doğumum 😫😫