E-v-A101 bence yaptırın. O lanet olası şeker yüzünden başıma gelmeyen kalmadı. 😏 Bebeğim 3 hafta ileride gidiyor. Önce genetik olduğunu normal olduğunu düşündük çünkü kilo almamıştım, ödemim yoktu hiç bir şikayetim yoktu. Şeker yüklemesinden sonra gebelik şekerimin olduğunu bebeğin bu yüzden iri olduğu anlaşıldı. Şimdi diyet yapıp insülin kullanıyorum. Daha başlardasınjz varsa da tedbirinizi erkenden alın.