Kizlar merhaba.
2 aydır 2. Cocuk istiyoruz bugun yine adet oldum ama konuya gelelim. Benim dogumdan sonra adetim hep duzenliydi en fazla 2 gün degisirdi günüm ama gecen ay 8 gün gecikmeyle adet oldum bu ay günü gününe oldum ama benim asla kasıklarım agrimazdı sabah bulantım olmazdı bu ay resmen bulantidan ve kasik agrisindan mahfoldum. Sorum su 2 aydir boyle agrili adet sureci geciriyorum bir sikinti olusmus olabilir mi? Cocuk denemeden once birsey yoktu cunku. Doktora gidecegim regl bitince ama merak ettim