Baobap inatlaşır gibi yazmamıştım aslında ancak yazı dili tabiki tonlama mimik olmayınca öyle anlaşılmış olabilir. Ki sizin yazdığınız üsluba rağmen yanlış anlaşılmayı farkedip düzeltme de yaptım. Ancak sizin hala üslubunuzun, hiç tanımadığınız herhangi bir samimiyetiniz olmayan birine karşı, çok da hoş olmadığını idrak edemediğinizi görmek üzücü. Karşınızda çocuk yok “tmm ya tmm kesin görünür tmm.” şu tavrın ne ifade ettiğini anlayabilecek kadar eğitimli ve zeki bir kadınım alınganlık yapmadığım sizin kastınız çok net. Size de iyi akşamlar.