Mirzaveben bende kullaniyorum imom omega'yi. Ama 17. Haftam bitene kadar folik asit te kullanfim. Bende ozellikle sordum imom un iciinde de 400 mg folikasit var digeride 400 mg fazla olmuyor mu diye, dr bor zararinin olmadini falikasidin idrarla atildigindan dolayi bir zararinin olmadigini soylemisti. Sonra kesti simdi sadece imom kullaniyorum onuda bebegim dogup 3 aylik olana kadar kullanacakmisim.