Merhaba arkadaşlar, bende doğuştan gelen gergin omurilik sendromu var. 25 yaşındayım ve bu hastalığımı 19 yaşında öğrendik. Şu an 14 haftalık hamileyim. Google da aradığımda ya da doktoruma sorduğumda benim durumumla ilgili gebelik dönemine dair hiç bir bilgi bulamıyorum maalesef. Acaba bu hastalığı yaşayıp hamilelik geçirenler var mı ? Süreç nasıl ilerledi ? Bilgisi olanlar lütfen paylaşabilir mi ?