Betulll11 Canım bende 190 çıktı 75 mg da ve doktorum dahili uzmana yönlendirdi .Dahili doktorum et ,ot,sebze ile beslenceksin 1 hafta boyunca açlık toktuk şeker ölçüceksin dedi şeker tatlı falan filan yasaktı 1 hafta boyunca .Her sabah açlık kahvaltıdan sonra (1saat sonra)tokluk ölçtüm ve hepsini düzenli yazdım.Doktora gittim tekrar gösterdim değerleri gayet iyi devam et böyle dedi bende o günden beri şekerdendw soğudum ama arada canım istiyo 🥺şuan 28. Haftadayız bu işlemler zaten benim için değil bebek için sen bence bi dahiliye doktoruna görün canım🙏🏻