Hanımlar erken doğum riski sebebiyle istirahat veriliyor ya siz bu süreçte normal yatakta yatar şekilde mi yattınız? Mesela ben arada kalkıp oturuyorum bacaklarımı uzatarak. Ya da ne bileyim bacaklarımı fazla mı açarak yatıyorum diye düşünüyorum, yalnız kalıp yattıkça evham yapıyorum galiba. Sürekli soluma da yatamıyorum kalçam ağrıyor artık sola yatmaktan. Bu arada 21+3üm. Sizler nasıl yapıyorsunuz?