Merhaba hanımlar. Bugün itibariyle 36 haftalık hamileyim. Nerden baksanız son 1 haftadır akıntım çoğaldı. Af edersiniz kokusuz ve beyaz bir akıntı. Son haftalarda akıntı çoğalır diye bişey okumuştum buralarda. Aynı durumda olan var mı? Normal midir bu durum yani?