Canım ben özelde Kadriye Sapmaz’a gidiyorum ama ara sıra farklı doktora görünmekte yarar vardır diye de Marsa hastanesine gidiyordum. Bir doktor keşfettim Marsa’da, Utkucan Okuducu ismi. İnanılmaz tatlı bir adam ve bana özel hastanede gittiğim doktorumdan daha çok ilgili gösterdi, daha güler yüzlü davrandı her seferinde. Hala özele gidiyorum arada sırada, ama doğumumu Marsa’da yapma fikri girdi iyice aklıma. Bence özele gitmek istiyorsan git tabi yine. Ama Utkucan Bey’i denemeni öneririm gerçekten, çok matrah ve ilgili bir doktor. Memnun kalacağından çok eminim.