evett arkadaslar son gunlerde burdan yapilan cohu posta bildigim oldugu kadar cevap veriyordum.Ama sukur 🙏bnde dogurdum sizlerle paylasmak isterim ..pazar gunu tam 41 .haftaya girmisti bebegim pazar gecesi 3 den sabaha kadar kasik aggrilarim devam etti ,sbh 11 de nisanim geldi geldigi anda koydeydik biraz koyde yuruyus yaptim ve annemi aradim hazirlan bigun doguma gidecegiz diye Annem de gel evde sanci cekmeeyi dusunme bebegim gunu fazlasiyla doldu direk hastaneye gidelim dedi ne olur ne olmaz.esimle evimize gidip banyo yaptik cantalarimizi aldik annem babamida alip hastaneye gectik acile giris yaptik acilligm vardi 4 5 cm bebegin basi asagida hafifte olsa agrim sancilarim vardi.saat 2 de tabiki .hemen acikligimin yariya gelmesi beni sevindirdi.Ama devami bu sekilde ilerlemedi.Dogumhaneye yatiism yapildi nat ye baglandm aciklik filan derkn odada yanliz kaldim annem babam esim bni asagida bekliyodu hastaneye erken geldigim icin kizmistim kendime onlar asagida ben yukarda odada,neyse sanci vekiyom kendimce saat 5 te tekrar nst aciklik bakildi sancim artti ama aciklik ayni sonra 7 gbi doktor geldi ilk dogum hemen ilerlemz dedi ama bn hoc oturmadim hep yurudm sonra nstler 2 saatte bir filan 9 :da bilgili bi ebe muayene etti bni bay bi sancialrim cikti acikligima bakti hala 4 5 okadar saat bosuna gecirdim ve bebegim mekonyum yapmis ve benim se idararim vardi.allaim onlari temzilleyelim seni dedi bebek gelemiyor asagiya dedi,temizledi beni ve ilerlemesi icin suyumu patlatti smdi daha iyi ilerleer dedi odaya aldi bni slsancilarim suyumu patlattiktan sonra daha da artti dayanmakta gucluk cekiyordum.ve bebek mekonyumlu oldugu icin yutmasi ihtimali olfugundan 1 saatte bir nst cektiler 45 er dakika ama sancilarim artti ve nstye bagli sancilarima dayanamz oldum bagiriyorum resmen anne anne diye neyse boyle boyle saat 11 oldu baska eve tekrar geldi oda bakti acialarim 7 8 olmus artmis sancim da var bayaa dayanamiyorum anne dahada dahada bagiriyorum natde 1 saat gecirtti bana dedim lutfen cozun bni dayanamiyorum sonra kalktim sancialr cok siddtli gercekten duvara yaslaniyorum belimi ovaliyorum ,surekli dua okuyorum surekli baska seyler dusunme ye calisiyorum olmuyor dayanilacak gbi degil en son aciklik son olana kadar bnaa ikin ikin buseni tam acik yapar dedi bnim sancim geliyor yere egilip ikimiyorum bunu 7 8 kere yaptim baktim daha guclu bisiy hemsire hanim gel dedim galiba bebis heliyo geldi bakti evet tam aciklik dedi hemen fogum yatahimi ayarladi bn sana dedigimde ikin dedi dedigimi yaptim elimden geldigince 2 yi ceyrek gece son ikinmalar 2 bucukta bebegim dunyaya geldi ama dogarken bebegimin bogazina korden ayaklarimda basla bi korden dolandi neyseki iki ebe haleleti onu kizimi sag sal aldim kucagima bayan uzun oldu cunku12 saatlik bir hastane dgum suresi oldu benim icin ,kesi atildi ilk dogum oldugu icin ayrica yirtiklarim oldu ama hersey minicik kizim icin o dogduya gerisi onemli degil sukur saglikli su an uyuyor bnde paylasmak istedim hep burda dogum hikayeleeimi okuyordum bana da nasip oldu yani kisacasi dogurmak kolay ama sancilar dayanilmaz benim icin ohleydi diebilrim,herkese kolay dogumlar