Oyamom bende de kan uyuşmazlığı var. Benim de ilk gebeliğim. 28.haftada iğne olacağım. Tüm doktorlarım bunu söyledi defalarca hatta eğer iğne olmazsam bir dana gebelik yaşayamayacağımı, sürekli düşük yapacağımı söyledi bir tane doktorum da. Bence siz de muhakkak ne olur ne olmaz 28de Başka bir hastaneye veya doktora gidin.