Arkadaşlar merhaba adetim geçeli 5 gün oldu ama ara ara adet sancısı gibi ağrı saplanıyor nefesimi kesiyor. Birde ani hareket yaptığım zaman bıçak saplanıyor sanki kasıklarıma. Bir de çok fazla süt beyaz kremsi akıntılarım oluyor. Ağustos ayında adet bittikten 3 gün ve 7 gün sonra birliktelik yaşadık. Bir de adetime 1 gün kala birliktelik yaşadık bazı nedenlerden dolayı.bu şekilde olup hamile olduğunu öğrenen var mı ?