Beker bence serviks uzunluğunuz çok iyi benim ikiz gebelik 3.3 olmasına rağmen doktorum güzel dedi sadece tedbir aldı bende 32. Haftada mecburi doğum yapicam ama benimki kordon dolanma riskinden dolayı bence sizinki beklenebilir tansiyon düşürülebilir sonuçta başka bir doktora daha gitmenizi öneririm ben bir kaç doktorla görüştüm hepsi aynı fikirde olduğu icin tamam dedim artık biraz araştırın insallh hakkınızda en hayırlısı olur strese girmeyin siz yinede 🙏🏻