Fulya1993 Arkadaşlar şuan sigortalı bir iş yerinde çalışıyorum 1 sene olacak 31. Haftamdayim doğum izni kaçıncı haftada alınıyor süreçte neler yapmak gerekiyor. Rapor parası almak için bir bikgisi olan var mı beldee de yaşıyorum soracağım kimse yok
Damla2834 Fulya1993 Fulya1993 32 .haftada alınıyor canım eger ben çalısmaya devam edıcem dersen 32.haftada doktordan calısabılır raporu alıyorsun sonra 37 .haftada çalışamaz raporu alıyorsun ben yarın 32.hafta çalışamaz raporu alacağım
Fulya1993 Damla2834 peki canım daha sonrası için odenek aliniyormus o nasıl oluyor o süreci biliyor musun. Başka çocuk parası süt parası falan varmış. Tüp bebek ile hamile kaldım biraz sıkıntılı bir süreç geçiriyoruz o yüzden soruyorum
Seval22 Fulya1993 doğumdan sonra işe geri döncenmi peki canım ayrılcanmı eğer işin oturarak rahatsa riskin yoksa 37 ye kadar çalışıp 16 haftalık izin hakkın bebek doğduktan sonraya kalır maaşın asgari ücret üzerinden yatıyorsa 7600 gibi bir mevla birde 400 çocuk yardim parası 300 süt parası alıyon 7600 ü istersen toplu olarak yada muhasebeciniz onay verip her ay yani 4 ay 1900 tl alirsin
Damla2834 Fulya1993 bnde tüp bebekle hamile kaldım canım ödeneceğim bılmıyorum sıgortalı çalıştığın ıcın çocuk ve süt parası doğumdan 2 3 gün sonra PTT ye yatıyor ordan alıyorsun
Fulya1993 Seval22 çalışmaya devam edicem canım nasıl olduğunu bilmediğim için sormak istedim. Doğumdan önce rapor alsam ne olur peki sadece sigorta yatmaz demi her şekil de de hakkım var yani
Seval22 Fulya1993 var canım 16 hafta ücretli 6 ayda ücretsiz izin hakkın var ve her türlü sigorta hakkından yararlancaksın zaten
Fulya1993 Damla2834 çalışamaz raporu alıyorsun ya kadın doğumdan onun için ödenek var alacağın onu sormustim. İstersen sende araştır bir canım