mihriban1 36 hafta da benim gibi olan varmı? Varsa nr yapıyorsunuz dinlenmek haricinde zorluyor beni yürüyemiyorum kızlar 😔😔
edaslan mihriban1 bende bugün 37+1 im. benimde belim tutuluo resmen hareket edemiom. ayakta dik dur bacağını ilerini geri yap kaldır indir biraz hafiflio ağrısı