Blackpink Gizemnaz_ bazen kasiktan etim kopuyor gibi oluyor. Magnezyumu 2 gun oldu birakali. Her an gelebilir bekliyoruz bakalim.
Nisa46 Gizemnaz_ 3 Ekim belirtim kasık agrısı göğüslerimde az bi ağrı sık tuvalet karında şişlik hissi kabızlık bilmiyorum bunlar belirtimi
tugbaayaz Gizemnaz_ inşallah rabbim sana ve tüm isteyenlere nasip eder canım seni takip ediyorum inşallah bu ay hamilelik haberini alırsın rabbim kucağını boş bırakmasın inşallah dualarım seninle🙏🥰😊
Rbakny Gizemnaz_ 5 6 Ekim bekliyorum bakalım ama 2 gündür ne pembe nede kahverengi gibi Bi akıntı var peçeteye gilince geliyor ancak test için bekliyorum şuan🥰
Gizemnaz_ tugbaayaz tugbacim cok cok tesekkur ederimm 🙏😍dualarini eksik etmedigin icin hala cabaliyorum iste gordugun gibi insallah bu son postlarim olur😍🙏
selinn35 Rbakny bende 6 ekimi bekliyorum belim cok agrıyor birazda kasıklarım iki taraflı adet olacak gibi :/
Rbakny selinn35 bende sol kasıkta hafif agrı oluyor sadece bide akıntı lekelenme şuanlık yok sadece oturduğumda hafif batma hissi yaşıyorum bel agrısı da cabası tabi
Zeyne_yusuf0142 Bende ekimin 8 bekliyorum ama sadce bel agrısı ve karın şişliği var 😊 Benim için ahiretim için ve bu dünyam için hayırlısıysa rabbim salih ve Salihalardan versin🙏
Busraafth Bende 7 ekimi bekliyorum bende de kasık ve bel ağrısı var bakalım hayırlısı ile güzel haberler alırız inşallah
Gizemnaz_ Nisa46 cnm bendeki belirti kasiklrimdan sanki biseyler cekiliyor bide ovulasyonlar koyu cikinca suphe dustu hep