Sema99 Selam kızlar ben iki Doğum yaptım iki hamileliğimde hiç göbeğimde çatlak olmadı çok şükür şimdi üçüncü gebeliğim 31+5 günlüğüz 58 günümüz kaldı bundada hiç çatlağım olmadı 🤩🤩☺ Eee sizler ne alemdesiniz Bakalım ❓😊😊
Aliasaff Sema99 ilk hamileliğim çatlak olmadı acaba Doğumdan sonra mı anlaşılır olup olmadığı şuan görünür de bişey yok
Retina Sema99 ben kilo almadım fazla ama bebeğim kilo aldı karnım çok gergin ve çatladım çatır çatır😉 ne kilo alma ne başka sebep olacağı varsa oluyor😉 yinede kremlemekten vazgeçmemek gerek😉
Bisaniye İlk hamileliğimde benim de hiç çatlağım olmadı. Birisi ani kilo alma verme durumunda çatlak oluyor demişti doğru mudur bilemem tabi ama kilo alımın dengeliydi ondan çatlamamış olabilirim. Bakalım bunda nasıl olacak ☺
Nslhnfdn Bisaniye bana doktorum hizli kilo alma. Makarna, plav, cikolata cok tuketme catlagin olmasin dedi. Hizli kilo alimiyla alakasi var sanirim
Bisaniye Nslhnfdn ben krem falan da kullanmamıştım. Yaza denk geldi sıcaktan bunalıyodum hiç kullanamadım krem