Esmaebru34 Genital bölgeye ağdadan sonra şişlik olustu normalimifir daha önceki ağdada olmamıstı çok korkuyorum şuan hafif yanma da oluryor napmam lazım bebeğe zararı varmıdır😔😔
Mry02 Esmaebru34 kıl dönmüştür cnm yada enfeksiyon vardır bi sıkıntı olmaz bence ama istersen de git Bi doktora
cagla24 Esmaebru34 canım dış dudakları mı şişti? eğer öyleyse normaldir endişelenme benimde her ağdadan sonra kıpkırmızı oluyor sivilce falan çıkıyor cildim hassas
Naren1 Esmaebru34 büyük ihtimalle tahriş oldu sanırım kuaförde aldırdın yanmada varsa pişik yapar bebişine aldıgın pişik kremi varsa sür derim
Mry02 Esmaebru34 bence o sebeb den cnm ama yinede sor doktora yanlış yönlendirmek de istemem ağda sonrası içerde kıl dönmesi oluyor yada hijyenik ortamda olmadı gı için enfeksiyon dan da olabilir cnm
Esmaebru34 cagla24 aa senindemi şişiyor evet dudaklar deiğin yerde oldu canım dokununcada hafiften acıyor normalmi
Esmaebru34 Naren1 maleaef oyle yapmak zorunda kaldım kendim alamadım ilk defa oldu ondada böyle olunca çok korktum
cagla24 Esmaebru34 canım normal cildinde hassassa eğer benim şişmiyor ama kızarıyor ama 3-4 gün kızarık yani normaldir o korkma pişik kremi falan sür istersen
Esmaebru34 cagla24 ya bide çok fazla gerdiremedim ondan da kaynaklı olabilir mi ya enfeksiyon felan olmussa dıte korkuyorum ilkte mantar kremi vardı kasıntı için vermişti doktor sürdüm yatmadan onu da süreyimde bari iyi gelir İnşaAllah
cagla24 Esmaebru34 alma şeklinden dolayı da olabilir ben kendim hiç beceremem zaten kuaföre gidiyorum 5 dakikada bitiyor ama sonrası tahriş oluyor ister istemez senin de geçer 2-3 güne geçemzse doktora falan başvurursun