34 haftadayım 35 e girdim gibi bişey normalde 34 e yeni girdim ama iki Farklı doktorda 1 hafta illerden ölçtüler hep 😄 neyse ben soruma geçeyim. 1 haftadır günde 2 3 defa büyük tuavletimi yapıyorum İshal gibi kabız gibi (özür dilerim okuyanlardan Bu arada ) Normalde 2 güne bir giderdim ama 1 haftadır böyle . İnternette ishal doğum belirtisi mi falan diye soruların cevabında doğum için bağırsakların boşaltılması vb şeyler yazıyor doğum belirtisi diyor 😬 yakınmıdır acaba bilemedim . İkinci gebeliği olanlar normal doğum yapanlar bişey diyin bana 🤦🏼♀️