mucizemm01 Hanımlar , ben asırı kabızlık cekiyorum bide düsük tehlikem var . Doktor bisey demedi ama cevremdekiler fazla ıkınma falan dediler 🤷🏻♀️🤦🏻♀️ kabızlıga ne iyi gelir Sebze dısında ? Sebze midem bulandıgı icin yiyemiyorum. Sarı leblebi iyi gelirmi ?
Didem9520 mucizemm01 hoşaf yapıp için yada kuru kayısı birde kullandığınız ilaç falan varsa oda kabızlık yapıyor olabilir bi Dr ye danışın
Gzmrt mucizemm01 bende de neredeyse 1 aydın var 15 haftalık olduk. İlaç kullanıyorum ben hamilelikte oluyormuş. Çok denedim ama düzene girmedi bir türlü.
Busra_34 Hurma, kuru incir, kuru kaysı, bir de her saabah aç karnına bir bardak ılık su iç faydasını görürsün inşallah ❣️
Dlngnz mucizemm01 bende oluyordu ama hamilelik diyetisyenim akşamdan 3 kuru kaysıya suya koy sabah istersen smoit şeklimde iç ister tane olarak ye suyunu iç dedi bende işe yaradı hamileyim diye ilaç vermedi doktorum
Ezgi-ceren mucizemm01 ben de yaşıyorum maalesef. 1 tatlı kaşığı zeytinyağı içiyorum 😞 biraz iyi geliyor.
Zirzig Bendede vardı cok zorladığım için yırtılma oldu kanama olarak 2 gün çektim doktoruma gitdim beni rahatlatıcı bir ilaç verdi artık onu kullanıyrm gercekten suan rahatım önerim kendini sakın ama sakın zorlama
Hsbtlc mucizemm01 bende de vardı bi kaç haftadır doktoruma söyledim ilaç verdi sende iste doktorundan