sakın stees yapma canım çok normal bişey benim bebeğim şuanda 25 günlük,5.gün bizimde sarılık testi 16 gelmişti ama ben evime döndüm sık emzirdim elimden gelen herşyi yaptm.yaklaşık 1 hafta sonra atlattık sarılığı,senin bebeğin orada daha çabuk atlatacak daha iyi bakacaklar hastalığı giderilip sana verecekler böyle düşün tek başına mücadele etmek daha zor doydumu doymadımı bilmiyosun elinden bişy gelmiyo cs daha kötü.Sen sütünü çoğaltmaya bak bebeğin oradan çıkınca en çok sana ve sütüne ihtiyaç duyacak..❤️❤️