Ozge_123 Merhaba kızlar 36 haftalık hamileyim yürürken aşağıya çok baskı oluyor yürümekte zorlanıyorum neden acaba?
tuubaeylulanil Ozge_123 bizde 36 yız kızımşa🌸30 Lardan beri benim aşağıda dogum kanalında ve evet yürürken zorlanıyorum hele yürürlen baskısını attıyorsa feci oluyorum o an
myyy Ozge_123 benimde aynı şekilde hatta kontroller dışında arabaya binmiyorum çünkü her binmmeme sallanıyor mu artık ne oluyorsa âgri oluyor dinlenince geçiyor
Mervelsmet Ozge_123 bende 35 haftaligim böyle yumurtalıkların ağrıyor gibi 2 gundur yururken ozellikle karnimin alt kismi oluyor seninde öyle mi canım 2 gün sonra kontrolüm var ama endişelendim
Mervelsmet Ozge_123 benim karnımın aşağısı ağrıyor gibi acaba bebek kanala mı giriyor bende anlatamıyorum acayip bir şey insan tedirgin oluyor 🙄
Tuanazra 36+3 olduk benim de bebek makat gelis. Sanki bacagimi sikmasam alttan cikacak gibi oluyor bazen.yuruyorsam bile mecbur duruyorum ssnki itekliyor