Merhaba sormak istediğim şey şu benim küçüklükten beri ayaklarım romatizma gibi sızlar ara da bi ağrır bilinen romatizma değil ama yaşlılarda ki bademciklerden kaynakladığınu söylediler bu haftalarda bacaklarımda şiddetli bi ağrı var normal deniyor ama başına gelen biri varsa nasıl baş ediyor ne yapıyor öğrenmek istedim 😔