Sndsbtn Carsamba gunu spınal sezeryan olucam ıns ama suana kadr korkum yoktu.sımdı aklıma geldıkce kalp atıslarım hızlanıyo acaba dogum esnasında sakınlestıcı yapıyolar mı
Arinna Sndsbtn Canım çok korkuyordum bende öyle şeyler anlattılar Banada. Sezeryan oldum suni sancı vs. Yaşadıktan sonra. 6 buçuk aylık kızım şimdi hamile olsam hiç korkmam hemen doğururum Yani
Sndsbtn Eva26- kac haflık oluyosun sonda cok acıtmıyo daha once de takmıslarda dogumda ama tabı hemsıreden hemsıreye degısyormus
Eva26- Sndsbtn 40. Haftaya girdiğim gün oluyor bebişim dönmedi zaten ayrıca 2 tane fıtığım var bende normal düşünmüyordum . Doktorum bir sorun olmadıkça son ana kadar beklemeyi tercih etti canım
Eva26- Ayse_gks yürütecek kadar düzeldiğimizde mi cıkarıyolar sondayı yoksa taburcu olana kadar tutuyorlar mı acaba ?