Kolunuzu cok yukarı kaldırmayın benım doktorum kolunu yukarı kaldırıp bırsey almıcaksın demıstı sonucta can tasıyoruz Allah korusun bende 28. Haftalık hamıleyım bende ustun körü yapıyorum toz al süpür bu kadar benim doğuma yakın annem kayınvalıdem görümcem falan dip köse yapıcaz öyle bi şansınız yokmu annelerınızı cagırsanız?