Sermec27 Merveerhannn evet kullanıyorum su an hamıle değilim kokusu da rahatsız etmiyor tadı da herhangi bir yan etki yaşamadım
ipek-smr Ben de kullanıyorum doktorum son güne kadar kullan dedi güzel bi marka kaliteli 👍🏻Sadece kokusu biraz rahatsz edici
Arinna Merveerhannn ocean mumy piyasada ki en temiz ürünlerden biri. Doktorumuz bebeğime gaz damlası bile yazmak istemedi ama ocean ın ürünlerini gözü kapalı kullan dedi. Hamileliğimde ben şimdi de kızım hem d vitaminini hem de kan ilacını kullanıyor. Onda bile yapmadı yani
Ilossssss Merveerhannn ben kullanıyorum yengem de ebe hemşire şuanda kullanabileceğin en mükemmel folik asit dedi bana. Kokusu biraz balık gibi o konuda iğrenç ama içeriği güzel
ikizlermom Merveerhannn ben ilk aylarda kullanıyordum mide bulantım çok olduğu icin doktor tetikler demişti canım ama 3 ay sonrasında yeniden başladık ben çok memnunum onu içtiğimde çok enerjik hissediyorum kendimi en güzel omega3 markası kesinlikle ocean mummy🤗💕
edaslan Merveerhannn hiç bir yan etki yapmadı. sadece aç weya tok yutunca balık kokusu gelio. o yüzden bi iki lokma bişeyler atıştrıp içiom.