Kızlar geçen hafta 2 li tarama testine girmistim bir hafta sonra arayıp ogrenebilirsiniz demislerdi bir hafta oldu bugun aradım ilk ınce yarım saat sonra arayın cok yogub dediler yarım saat sonra aradım öğleden sonra biz whatsapp tan size donecwgiz dediler ikindin oldu ve donmeyşnce tekrar aradım su anda sonucunuz gözükmüyor hastaneye gelip labaratuvardan almanız doktora gostermeniz lazım dedi ben de esim calıyor 5 te çıkıyor bende gelmem zor dedim ulasım yonunden yani oda malesef yapabileceğim bisey yok dedi sorum su ki gecen hafta arayın soyleriz dedi bu gun oyalayıp hastaneye cagırdı sizce kotu sonuc mu cıkmıstır yoksa cidden sonuclarım gozukmuyor ondan mıdır ki (özel hastaneye gidiyorum boyun ve burun kemigi normal cıkmıstı yas riskim de yok ) ne gelirse Allahtan ama icime sıkıntı girdi 😔