gozdesh Daha zamanım var aslında 38+2 yim ama şimdiden totemi yapayım 40 ları beklemiyim dedim 😬 herkes yavrusunu sağlığıyla kucağına alır inşallah 🙏 sizler kaçıncı haftanızdasınız belirtiler var mı?
gozdesh Kubracar30 o kadar sabırsızlanıyorum ki 😅 bizim sıpa yüzünü de göstermedi hiç. Burda doğum hikayelerini okudukça bende bi an önce bu duyguyu yaşamak istiyorum diyorum 🥰
Kubracar30 gozdesh Benim kızda hiç göstermiyor yüzünü.. normalde çok hareketli olmasına rağmen nst de ve doktor kontrollerinde hareket bile etmiyor 😊 merakla bekliyorum.. acaba bugün mü doğuracağım diye.. günde kaç kere Doğum hikayesi okuyorum İnan bilmiyorum 🙈
gozdesh Kubracar30 bizim kızlar nazlı o zaman 😍 ya sorma gece uykumdan uyanıp yatağı kontrol ediyorum acaba suyum, nişanım geldi mi diye sıyırdım artık 😬
Kubracar30 gozdesh bir de kızlar erken doğar diyorlar 🙈 bakalım Ekim’in kaçında doğuracağız 😂 bende Hurma yemekten ve papatya çayı içmekten bıktım resmen..
gozdesh Kubracar30 ya ben hiç bişey yapmıyorum. Kimisi herşeyi yaptım olmadı diyo, kimisi hiç bişey yapmadım pat diye geldi diyo 🤷🏻♀️ saldım bende 😄
gozdesh Kubracar30 canım şaka gibi ama sabaha karşı benim suyum geldi 🐒😅 bakalım nasıl olucak evdeyim daha.
Kubracar30 gozdesh normal Doğum mu gözüküyor sizin Doğum da? Kilo boy nasıl gidiyor 🥰 aslında her bebek kendisine özel ama insan merak ediyor işte
Guluc Deletedmom417 gözün aydın canım allah sağlık sıhat versin 🙏🏻 nasıl başladı doğumun kısa bir bilgi verirmisin
Tatlisannedilekk Deletedmom417 aaaa canım sen doğurdun mu hayırlı olsun gözün aydın🤗 ben hâlâ bekliyorum gelmiyor inatçı oğlum
gozdesh Kubracar30 evet normal olmamaso için sebep yok ama herşey doğum başladığında belli olur diyo doktorum. Çatı muayenesi de yapmıyo ona göre gereksizmiş. Geçtiğimiz cuma kontrole gittim 3 kilo 46 cm. Biraz cüce olcak galiba 😬
Kubracar30 gozdesh bende geçen çarşamba gitmiştim çatı muayenesi yaptı şimdilik normal görünüyor ama yine de Doğum esnasında belli oluyor dedi.. Benim kızda 3000 kilo 51 cm :) ama kız bebek için ideal bence boy ve kilosu seninkinin 🥰
Kubracar30 gozdesh ayy çok heyecanlı 🥰🥰 bakalım ne zaman gelecek senin prenses ama yakın görünüyor ♥️♥️
gozdesh Kubracar30 sancılarım yoğunlaştı ama durabildiğim kadar evde durmak istiyorum bakalım ne zamam gelcek 🌸 darısı senin başına canım benim 💜
Kubracar30 gozdesh ay inşallah canım 🥰 çok sevindim senin adına 🥰 bakalım bizim kız ne zaman gelecek hiç kıpırtı yok 😂 baya yerine sevdi bizimki
Superisiiiii Benimde 38+4 ve 4300 kilo ama devlette ne zaman bu doktora gelsem yanlış ölçüyo cuma yine gidicem