Btltlg Merhaba hanımlar çankaya koru hastanesinde Aydan hocamızın adı çok duyuluyor. Ben de onu düşündüm. Var mı aranızda hastası olanlar, randevuya gidenler ya da ayrıntılı ultrason yaptıranlar.
Zeynepincir Btltlg kendi özel yazanesi var ama koru hastanesinde detaylı ultrasyona kendisi bakiyor.Ben ona yaptırdım çok memnun kaldım bilgili bir doktor iligili.Yalnizca açık sözlü ondan bazıları sevmiyor :) Ama çok bilgili.
dugmeninannesiii Btltlg canım aydan hanım zaten koru hastanesinin sahibinin eşi bir buçuk yıl önce öyle normal muayene için gitmek istedim muayene ücreti 500 tl dediler şimdi daha pahalıdır
Elmaveannesi Btltlg ben ona ayrintili kontrole gitmiştimm. Doktor bana cok mıy mıy geldi. Kendi konustugunu kendisi zor duyuyor. Sormadan bisey soylemedi ve cok kisik sesle konusuyordu anlamadim ben bisey
Ilayda1333 Şu anda orda çalışmıyor diye biliyorum randevu alma sisteminde ismi gözükmüyor kendi kliniğinde musne ediyor olabilir.
Ozqe94 Zeynepincir hahahha asiri acik sözlü. Koru hastanesinde ozle. Hanıma dogum paketi aldım. Ayrintiliya aydan biriye gittim ve bebegimin cinsiyetini sordum . Erkek dedi . Çıkarken hocam emin misiniz dye tekrar sordum çünkü ilk bebegimi erkek beklerken kiz oldu. Oda aynı su şekilde cevap verdi . Bebek erkek . Doğarken erkek doğacak ama 20 sene sonra ben kendimi kadin hissediyorum diyerek ibne olursa bilemiyorum 🤣🤣
Ozqe94 symslmz Aynen canim 🤣 ama kesinlikle bilgili bir doktor . Hekimlerin hekimi diyorlar kendisine . Ben şahsen çok beğendim ama ücretleri cok pahali ayrıntılı usg ye 1200 TL demişlerdi
Ozqe94 Ilayda1333 ben memnunum cok sukur ilgili güler yüzlü. En onemlisi saat kaçta ararsam arayım acar telefonu . Her odasina girdiğimde iyi karşılandım
Gul_meftun Ozqe94 muayene ücreti ne kadar? ben bir önceki gebeliğimde gidiyordum aslında şimdi terettüdde kaldım
tbbyk64 Banada şey dedi erkek olması dışında hiç bir sorunu yok 😂 çok kafa kadın nerden baksanız tecrübeliyim diye bağırıyor 👌