kayrayra B_e_y_r_a hastaneye kontrole gittim. Doğum için çatımın normal olup olmadığına bakılması gerektiğini söylediler. Muayane edildim ve 2 cm açıklığım olduğunu öğrendim.
Fyyzzynp kayrayra özele mi gidiyorsun canım devlet mi bende 1 hafta sonra 38 haftalık olcak gitmeyi düşünüyorum da doktorum nts de sancı çıkmadan çatı muayenesi yapar mı bilmiyorum bu arada benimki özel yapmayacağını bilsem biraz daha beklerim en azından
kayrayra Fyyzzynp özele gidiyorum. Dr ile doğum şekli için konuştuk çatımın uygun olup olmadığını görmek istedi. Yani sancı ile ilgili değildi benim ki.