Yasmn05 Kızlar ablam için soruyorm 5 artı 3 günlk ama hcg degeri 450 cıktı vede kese görnmedi adet gününde idrarda test yapmştı cift cizgi vardı şimdi ndn böle düsük deger doktr hftya kdr bekleyelm demiş sizce dıs gebelk midir yda saglklı gebelktede böle olr mu
Hosgeldinbebek Yasmn05 kese görünmesi için beta 5 bini geçmeli demişti bi doktor bana, bir de karından muayenede göbek ve rahmin ters olması vs etkiliyor görmeyi. İnşallah aksilik yoktur, iyi düşünelim 💚