Oozzee İkinci gebeliğimi yaşıyorum, az önce doktordan çıktık eşimle ve bebeğin kilosu 2100 gram, boyu da 44 cm dedi. Sizinkiler nasıl acaba? İlk çocuğum minyon olduğu için merak ediyorum bu çocuğum nasıl olacak diye☺️ Karı-koca ufak tefek bi çiftiz de😄
Fulyag Oozzee Şu an 33 haftalık geçen hafta kontrolde 2000 olmak üzereydi 1 hafta geriden geliyor sanırım benim de ilk kızım minyon 2. Kızımın da minyon olacağını düşünmeye başladım 🙃
Hilal93 Oozzee sizden kocaman bir bebek çıkmaz öyleyse ☺️ Benimde o haftamda 2kiloydu şimdi haftaya 39+0 haftayken doğumum var 3180 gram 😂
Pamuk94 Valla kilo almayan bebek ne yerseniz yine yaramaz😂😂 ama suan iyi bnce kilosu doğunca almasi daha iyi bosverin😘
Aysgldurmus Bizim de 32. Haftada 2266 ydı. Bugün 34+2 olduk 2.600 olmuş oğlum. 33 ye ye ikisinin ortası birşeydir muhtemelen.