16 sında test verdiğimde pozitif çıkmıştım bu gün 12 günüm doğumuma 8 gün var ve en son durumlardan dolayı 20 gün önce kontrol oldum. Tekrar test verip negatif sonucu almam lazım hem doğum hastane için hem muayene için ne zaman tekrar versem negatif çıkma ihtimali çoğalır şimdi az da olsa hastalık kaldıysa pozitif çıkmaktan ve pandemi hastanesinde doğum yapmaktan korkuyorum 😐