Benim 6. Haftada lekelenmem oldu 2 gece hastanede yattım progestan iğne hap falan başlatmıştı sonra çıktım hastaneden 3 gün sonrasında yoğun bir kanama oldum aynı adet kanaması gibi tekrar gittim yatırdı 2 gece daha proluton iğne ve prolutex iğneye başlattı tekrar çok şükür ondan sonra da daha olmadı o 1 hafta içerisinde lekelenmem oldu ama içerde olan eski lekeler gelir dedi doktor şuan 10+ 4 üz çok şükür olmuyor daha leke