Merhaba kzlar doğum yapsaydım dedim dedim yaptım 11 günlük oldu oğlum ama herşey nedense ters gidiyor ya da benim psikolojik çok bozuk ondan böyle hissediyorum ilk zaman göğsümü kabul etmedi suan ediyor ama çok isteyerek değil yine de mama takviyesi yapıyoruz 2 gündürde acayip gaz sancısı var sabaha kadar agladı uyumuyor gaz sancısına ne iyi gelir