Fatmaada2015 geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun, ilk haftalarda kanama olmasa da 10-11. haftalarda olabiliyor benim başıma o haftalarda geldi ve ya kanama size gelmese de kese içinde kanama alanı olabiliyor doktorunuzun söylediklerini uygularsanız bir şey olmaz inşallah ben 1 haftada toparlamıştım ama çok dikkat ettim dinlendim hep nerdeyse hiç iş yapmadım ve progestanı hiç aksatmadan günde 3 kere kullandım, o süreçte sizinle ve çocuklarla ilgilenecek bir yakınınız yok mu ? Biliyorum zor oluyor benim ilk bebeğim olmasına rağmen eşler ne kadar yardım etmeye çalışsa da ev işlerine yemeğe yeterli gelemeyebiliyor anne abla daha çok yardımcı olabilir