Gamzes54 ben henuz girmedim. yarin girecegim insallah guzel saglikli haberler aliriz. Girme zararli diyenler ultrasonda inceleme suresi uzun oldugundan oyle diyorlwr sanirim kismen haklilar ama kâr zarar olarak dusununce bence girmek gerek. Cunku tum organlarina bakiliyor bebegi besleyen plasentaya bakiliyor vs. Ve dogum sonrasinda cocuga mudahale edilmesi gereken birsey varsa ogrenilmis oluyor gec kalinmadan. Bu sebeple bana kalsa kâr zarar olarak bakmak lazim olaya.