Elisaaa Merhaba arkadaslar doktor kontrolum vardi bugun gittim bebegim 22 haftalik ve doktor bebeğimin assagida oldugunu soyledi sizce bu kotu bir durummudur?
Sevdaleo Elisaaa Yok Sanmıyorum cnm bebek yukarıya aşagıya gidebilir bnde 30 um aşagıda dedi ama yukarıya bile çıkıyor büyüdükçe yer degiştirecektir…