Eessrra ben ilk dogumumu da emsey de yaptim. Memnunum ama inanin cok göreceli bazen okudugum yorumlara ben bile inanamiyorum acaba diyorum dogum yaptigim halde daha once kafam karisiyor. Ben cok begenirim siz farkli dusunebilirsiniz. Mesela Medipol Saadet hanimi denedim Yakacik devletten inanilmaz tutulan bir hoca. Benim memnun kalmadigim durumlar oldu. Baskalari inanilmaz memnun. Cok zor karar vermek😊 Saglikla kolaylikla alalim insallah kucagimiza⚘