Merhaba. Şuan 36+5 günlük gebeyim. Tansiyon sıkıntım yüzünden doktor cuma günü sezaryena alıcak bugün kararlaştırdık. Çok çok heycanlıyım. Genel anestezi mi yoksa belden mi uyuşturma istemeliyim? Nasıl geçicek çok meraklıyım. Kayınvalidem hastanede çalışıyor diyor ki bebeği hemen doğumhaneye götürürler senden önce ben görcem dedi. Ben göremicek miyim hemen nasıl olcak bilgisi olan var mı