ayminaninannesi Beta hcg 3228 cıktı trioid hastasiyim tsh 1.51 cikti normalde devlet e gittim kadın doğum doktoru kese gözükmez dedi hic ilgilenmdi bile sizce deger adetim gecikti 1 hafta guatr ilacini euthyrox 75 kullanıyorum
Aloneanqel ayminaninannesi 75 yüksek doz değil mi biz 4. Ayda 75 dozluk guatr ilacı başladık. İlk aylarda 50 lik kullanıyorduk. Kesemizde 3 binlerdeyken göründü. Bence özele git birde canım
Yedek ayminaninannesi mümkünse özele git çünkü benim 1770di keseyi görmüştü doktor çok küçük ama var demişti. yanlış hatırlamıyosam 1hafta on gün sonra falanda kalp atışını duymuştuk en azından doktor ona göre ilacını düzenler
Pinarcoo Kese alttan muayene ile görülebilir. Tiroid değerin olması gereken aralıkta o yüzden ilacına ellememiştir. Herkesin ilaç dozu farklı oluyor