Kızlar sizde hamileliğin ilk zamanlarında düşük tansiyon hafif bulantı cok ça yorgunluk hissettinizmi benim ilk gençliğimde hiç yaşamadım bugün test yaptim silik olarak çıktı da acaba erkek bebek yada kız bebek dedikleri şeymi benim kızım var ama ona hamileyken böyle şeyler yaşamamıştım yardımcı olun