Dudubozkurt 35 hafta gebeyim sürekli kasıntı basladı geceleri uyuyamıyorum cok asırı kasıntım var bebege zarar vericek diye cok korkuyorum doktorumda bişey demedi
Hifask44 Dudubozkurt peki tahlil falan yaptı mı doktorunuz gebelik zehirlenmesi olabilir eğer tahlil yapmadıysa doktorunuz başka doktora gidin derim hemen önemsenecek bir durum ihmal etmeyin
Dudubozkurt Hifask44 tahlil yaptı kanımdan bir sorun olmadıgını iletti ama cuma günü yaptı o zman azdı simdi kasıntım arttı
Hifask44 Dudubozkurt canm istersen tekrar git hatta acile git tahlil yaptır bende öyle yapmıştım acilden gidip tahlil yaptırmıştım