Melisaaa16 Merhaba kızlar; hamileliğimde 5. haftama giricem, ama karnımda fazlasıyla şişlik hissediyorum dar pantolon, tayt rahatsız ediyor. Bazen karnımda batma oluyor. Sizce bu durumlar normal mi ? Yanıtlarsanız sevinirim.
Birgul Melisaaa16 normal canım şişkinlik biraz da gazdan hazımsızlıktan oluyor yavaş yavaş geçiyor sonra
GozdeKK Melisaaa16 bende 4+6 haftalık hamileyim, bugün kasık ağrısı ve batması şikayetiyle doktoruma gittim ilk haftalarda oluyor ağrılar, kanama olmadığı sürece korkma dedi canım yani normal bir durum olabilir :)
minikcasper Melisaaa16 benimde ilk haftalar öyle olmuştu ya karnım 6 7 aylık gibi şişiyodu gaz ve hazımsızlık falan sebep oluyomuş sonra sonra düzeldi tabi geçti.
Emine2943 GozdeKK benimde kasık ağrısı başladı bugün bende korkuyorum kontrolüme de daha var.dün arabayla 20 dk lık yola gitmiştim yollarda biraz bozuktu bişey oldu diye çok korkuyorum 😞
Melisaaa16 Teşekkür ederim kızlar benim kontrolüm de haftaya bakalım inş hepimiz hayırlısıyla sağlıkla alırız kucaklarımıza bebişlerimizi 💕💕💕
Melisaaa16 minikcasper Evet sanki son aylarımdayım gibi şişlik hissediyorum nefes alıp verirken bazen zorlanıyorum. İnşallah geçer
Mavininannesiseyda Paprika maalesef çok yemiyorum ama 9 haftalığım iki kilo aldımşimdiden pantolonlarım zor olmaya başladı.
Ozgnzgn Melisaaa16 aynen benm de öyle resmen göbeğim çıktı 6. Haftamda ama çok normalmiş 9+4 oldum halaa bi gün ii bi gün şiş gaz dolu doktorum sabah inmiş olur akşama yine şişer normal dedi endişelenmeyin sizde🤗
Mavininannesiseyda Ozgnzgn sizinle aynıyız Doğum tarihiniz için doktor bir şey dedi mi son adet tarihiniz kaçtı
Mavininannesiseyda Emine2943 kaşık ağrısı normal bebek yerleşiyormuş benim de olmuştu iki gün sürdü özellikle o gün normalde adet olacaktım olmadım fena ağrıdı
Nuray23 Emine2943 merak etme canim bisey olmaz kendini korkutma eger kendini cok sıktıysan bisey olurmu ki diye oda bugun agri olarak ortaya cikar. Onun disinda bebek gunden gune buyudugu icin kasik agrilari surekli olucak. Ben 11.haftamdayim kasiklarima arada bir agri giriyor hatta bacagima vuruyor agrisi ama alistim artik. Kanama filan yok doktor kanama filan yoksa bisey olmaz dedi. Allaha emanet..
Ozgnzgn Emine2943 korkmayın benim de aynen öyleydi 4+6 da doktora gittik öğrenmek için gebelik var mı diye ve ilk söyledğm şey bu oldu resmen kasıklarım ağrıo çektirio gibi bi şeyler oluyo dedm rahim büyüo geçicek dedi şuan artık geçti sadece çok ayakta kalırsam gün içinde akşam hafif başlıo dinlenince geçio 🤗
GozdeKK Emine2943 insan ister istemez korkuyor canım, benimde birgün önce çocuklu ve kalabalık misafirim vardı kendimi çok yordum kasık ağrımda artınca tedirgin oldum doktoruma gittim ama korkulcak birşey yok bu ağrılar normal dedi, iyi düşünelim iyi olsun hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah☺️🙏🏻
Ozgnzgn Mavininannesiseyda yaaa resmenn aynıyız çokçok yakınıızzzz sevindiim vallai böyle bi karşılaşmaya inşallah sağlıkla tam zamanında kavuşuruz bebişleree😍🙏🏻
Emine2943 Mavininannesiseyda benim adet günüm değil ama gene de ağrıyor arada geçiyor sonra gene geliyor inşallah kötü bişey yoktur
Nuray23 Melisaaa16 canim ben suan 11+2yim. Gecen haftalarda o kadar cok sislik oluyordu ki ozellikle aksamlari yiyip ictikten sonra zor nefes aliyodum. Su aralar birazdaha iyi fazla sismiyor. Bana doktorum en basindan beri pantolon giyme dar seyler giyme dedi bende 4 haftaliktan beridir esofmanla geziyorum daha rahatim😊😊
Emine2943 Nuray23 inşallah canım ya daha çok yeni 5+6 bu haftalarda olması da normal mi ki o ağrıların daha önce iki kayıp olunca artık herşeyden korkar oldum.özellikle ayakta kalınca daha çok ağrıyo kasıklarım ve belim kasıklarımda sanki bi ağırlık var gibi oluyo
Nuray23 Emine2943 benim oluyordu canim gece yatarken bazen bi kramp giriyodu uykumdan uyaniyodum simdi o kadar degil giriyor cikiyor. Onceden uzun sure kaliyordu
Mavininannesiseyda Emine2943 kaçıncı haftadasınız benim dördüncü haftada başladı. İlk haftalar normalmiş