Kızlar normal dogumu bilmiyorum ama sezeryan da sadece ilk gün zor sonrasında. Bişey yok zaten 3 4 güne bişey kalmıyor sadece dikiş yeri ve çevresi uyuşuk oluyor biraz o kadar bana göre sezeryanın hiç bir zorluğu yok ilk gün ilk ayağa kalkma falan oldu mu rahatlarsanız